O mnie

Kontakt do mnie dobraewangelia@wp.pl. oraz fcb Kefas Ewediel

niedziela, 7 stycznia 2024

44. Pochwycenie

 


Mateusza 24:40,41

"Wtedy dwóch będzie w polu: jeden będzie wzięty, drugi zostawiony. (41) Dwie będą mleć na żarnach: jedna będzie wzięta, druga zostawiona."

Modlił się człowiek do Boga a Bóg odpowiedział:

"Niebawem zacznie się ucisk jakiego nie było odkąd świat istnieje. Czy chcesz abym cię zabrał?"

Człowiek odpowiedział patrząc w niebo z rękoma uniesionymi w górę, z uśmiechem, radością iż Sam Bóg przemówił do niego:

"Tak Panie, bardzo Cię kocham i chcę już być z Tobą. Wierzyłem zawsze że zabierzesz swoich wybranych a ja już nie mogę patrzeć na ten zły, plugawy świat, na tych grzesznych ludzi. Nie chcę już tutaj dłużej zostać. Tak Cię kocham Boże. Zabierz mnie proszę".

Modlił się drugi do Boga a Bóg odpowiedział:

"Niebawem zacznie się ucisk jakiego nie było odkąd świat istnieje. Czy chcesz abym cię zabrał?"

Człowiek padł na kolana i nie podnosząc nawet głowy odpowiedział:

"Ojcze, jam nawet nie godny tego byś do mnie mówił. Jeśli pozwoliłeś mi dożyć tych ostatnich dni i wyciągnąłeś mnie z ciemności litując się nad takim paprochem jak ja to pozwól mi żyć jeszcze trochę. Tylu moich przyjaciół i znajomych zaczęło czytać Biblię, już są tak blisko poznania Ciebie i Twego Syna. Pozwól mi żyć i pomóc im w tej drodze. Wiem że wielu nie zdąży przed pieczętowaniem ale może później ich oczy przejrzą. Cóż zrobią kiedy przyjdzie antychryst, nie chcę aby zostali sami. Szatan nie pozwala dotrzeć do mojego brata. On myśli że nie pamiętam o nim ale ja go kocham. Pozwól mi zostać i walczyć o nich."

Bóg:

"Jeśli zostaniesz, czekają cię cierpienia i prześladowania"

Człowiek:

"Wiem, ale Jezus cierpiał nawet za takiego grzesznika jak ja."

Bóg: 

"Możesz zostać zabity"

Człowiek:

"Boże mój, przed Tobą wszystko jest odkryte. Wczoraj stałem przed ogniskiem i czując jego temperaturę przypomniałem sobie Szadraka, Meszaka i Abed-Nego. Te ognisko to mały procent tego co oni czuli. Gdybym ja był w takiej sytuacji to nie podołałbym temu. Jestem tylko słabym człowiekiem i taka jest prawda, dlatego dziś twój sługa prosi cię o siły i odwagę w godzinie próby, bo bez Ciebie już przegrałem a moje życie nie ma sensu. Obudziłeś mnie ze snu tuż przed samym końcem. Zlitowałeś się nad takim grzesznikiem. Pozwól mi zostać i błagam Cię, nie opuszczaj mnie bym mógł stanąć obok moich braci i sióstr do tej trzy i pół letniej ostatecznej wojny o ludzi"

Księga Wyjścia 8:18,19

" Lecz oddzielę w tym dniu ziemię Goszen, którą zamieszkuje mój lud, a nie będzie tam much, abyś wiedział, że Ja, Pan, rządzę w całym kraju. (19) I uczynię przedział między ludem moim a ludem twoim. Jutro ukaże się ten znak. "

Pierwsze trzy plagi egipskie dotykają całego Egiptu, również ziemi w której był lud Boży. Siedem pozostałych dotykają ziemi w której nie ma ludu Bożego. Historia ta powtarza się w Apokalipsie.

Piąta, szósta, siódma trąba są opisane jako trzy biada i dotykają ziemi w której jest jeszcze lud Boży (eklezja). Ostanie siedem plag to czasze gniewu które dotykają ziemi w której nie ma już ludu Bożego ponieważ zostaje on zabrany przy ostatniej siódmej trąbie.

Apokalipsa 15:1

"I ujrzałem na niebie znak inny - wielki i godzien podziwu: siedmiu aniołów trzymających siedem plag, tych ostatecznych, bo w nich się dopełnił gniew Boga."

Jeśli liczysz na pochwycenie przed wielkim uciskiem a twoje myśli pozwalają ci oczami wyobraźni patrzyć z nieba przez te rzekome siedem lat ucisku na twoich bliskich, przyjaciół i rodzinę jak się męczą, to jaka w tobie miłość do ludzi? Co powiesz apostołom i innym którzy za cenę życia głosili ewangelię? Że na fcb byłeś ofiarą szyderstw, obmów i adresatem epitetów takich jak: heretyk czy zwodziciel? To twój krzyż? Z taką lekkością zasiądziesz na tronie w niebie bo napisałeś kilka postów lub udostępniłeś zdjęcie z Imieniem Jezus? Tak wysoko się cenisz a twoja pewność siebie pozwala ci odbierać nagrodę już teraz za życia?

Ach, gdybyś zrozumiał/a jakie zaszczytne zadanie do wykonania czeka nas ludzi ostatniego pokolenia...

2 Tymoteusza 3:12

" Tak jest, wszyscy, którzy chcą żyć pobożnie w Chrystusie Jezusie, prześladowanie znosić będą."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

50. Z deszczu pod rynnę

  Wielu opuszczając szeregi KRK porzuca bałwochwalstwo, naukę o czyśćcu i kult maryjny itp. sądząc że to wystarczy do zbawienia. Lecz prawda...