O mnie

Kontakt do mnie dobraewangelia@wp.pl. oraz fcb Kefas Ewediel

środa, 8 listopada 2023

22. Jestem tak namaszczony że aż ociekam oliwą.



 "Bóg mi to objawił a ty jesteś heretykiem"

"Duch święty mi to powiedział"

"Mam poznanie od Pana a ty jesteś zwiedziony"

"Nie masz poznania i tego nie rozumiesz bo nie narodziłeś się z ducha"

Coraz częściej słyszę te słowa i tak zastanawiam się nad jednym.

Jeśli na całym świecie jest takie mnóstwo interpretacji Słowa Bożego i prawie każdy mówi że duch święty mu to podpowiada i ma poznanie od Boga to które jest te prawdziwe bo wszystkie się różnią? Gdzie jest prawda? Duch święty przecież nie może się mylić?

Niech ci którzy uważają że całe poznanie Biblii jest im dane od Samego Boga bo duch święty im wszystko wyjawia, zadają sobie pytanie. Czy są momenty w waszym życiu kiedy grzeszycie chociażby słowem? Oczywiście że każdy grzeszy i czasami powie coś czego żałuję, są to momenty kiedy popełniamy błędy ponieważ jesteśmy niedoskonali. Czy w tych momentach duch Boży nami kieruję? Oczywiście że nie. To jaką pewność macie że takimi samymi momentami nie są te w których manifestujecie swoje poglądy i wieścicie że macie to od Boga jednocześnie twierdząc że inni są zwiedzeni? 

Bóg nie ukarze nas za to że popełniamy błędy podczas interpretacji Biblii bo wie że jesteśmy niedoskonali ale kiedy powołujemy się na Niego to w razie pomyłki będzie to już kłamstwo gdyż Bóg się nie myli.

Nie wątpię w to że Bóg przez Swego ducha udziela zrozumienia i modlę się o to ale czy my jako proch ziemi nie powinniśmy się uczyć pokory właśnie od naszego Pana Jahszuy? Czy Jezus kiedy podejmował rozmowę chociażby z saduceuszami o zmartwychwstaniu to oznajmił im: "Nie macie ducha Bożego i nie zrozumienie tego?" Oczywiście że nie. Ale wspaniale użył pism które oni uznawali (tore) i udowodnił im ich błąd. Czy ten przykład nie wskazuję nam abyśmy i my jak Syn Boży postępowali i nie wywyższali się świadcząc sami o sobie że mamy tego ducha? Nawet przez moje usta nie przeszły by mi podobne słowa o tym że ktoś nie ma tego dotyku Bożego co ja. 

Apokalipsa 3:17

"Ty bowiem mówisz: Jestem bogaty, i wzbogaciłem się (w ducha świętego), i niczego mi nie potrzeba, a nie wiesz, że to ty jesteś nieszczęsny i godzien litości, i biedny i ślepy, i nagi."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

50. Z deszczu pod rynnę

  Wielu opuszczając szeregi KRK porzuca bałwochwalstwo, naukę o czyśćcu i kult maryjny itp. sądząc że to wystarczy do zbawienia. Lecz prawda...